Autor |
Wiadomość |
Nerrazzuri
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłomnice Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
więc może być pogańska, a może by zmiksować pogańską z mrocznym kilmatem ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:35, 10 Maj 2009 |
|
 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
no tak właśnie będzie
tylko propos : fabuła ogólna to nie problem, ale ten "mroczny klimat". każdy mówi tylko mroczny, mroczny, ale co przez to pojmujecie ? przykłady ! :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:36, 10 Maj 2009 |
|
 |
Nerrazzuri
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłomnice Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Hmm... jeżeli ma być pogańska + mroczny klimat to może tak:
- ludzie wyznają wiarę w np: boga wody więc można zrobić coś takiego, że są np: magicy boga wody albo coś w tym stylu... jeżeli ktoś grał w Gothic'a to można się też trochę na nim charakteryzować, jeżeli chodzi o mroczny klimat ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:34, 10 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
A może trzymać się realiów historycznych i wierzeń słowian.
Jeśli chodzi o okres historyczny to może VI wiek zamiast IX. W VI wieku chrześcijaństwo dopiero spotkało się z pogaństwem a w IX Polska była tuż przed przyjęciem chrześcijaństwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:20, 11 Maj 2009 |
|
 |
Nerrazzuri
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłomnice Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Hmm...? dobrze mówisz michał a może robić tak żę po dłuuuugim czasie grania gracz już kończy ( lub dalej gra) i jes taki filmik albo zdjecie ze np: jezus sie ukzauje i polacy sa juz chszescinajninami czy jaks tak :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:47, 11 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
W tej grze gracz by raczej kontrolował jedną postać, byćmoże drużynę. Wtedy rozgrywka nie trwała by kilkaset lat.
Chyba, że macie inną koncepcję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 14:52, 11 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Ty a to nei jest głupie
Gracz kierował by pogańską wioską słowian.
Rozgrywka byłaby turowa(X tur/dzien) lub resetowa(3 resety dziennie).
No to wtedy Pojedynczy scenariusz gry obejmował by od VI wieku do IX
Warunek zwycięstwa ? To się obmyśli.
Będzie rozbudowa wioski. Nowe wynalazki (typu kijek->motyka->pług :p )
To mi przypomina stare dobry czasy z RedDragona tylko u nas będzie realniej.
100 POST !!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez davorian89 dnia Pon 18:33, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 15:18, 11 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Ludzie dawajcie konkrety co do samej mechaniki gry i mechaniki gracza !! a nie jaki kolorek czy inny piździołek 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:30, 11 Maj 2009 |
|
 |
Nerrazzuri
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłomnice Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
No no ty to mas złeb a tak w ogóle to jak, ty masz na imię?/ ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:45, 11 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Jarek ;]
Swift to Paweł
Michał to ... zgadnij
Wieczorek to Marcin
Mario - Mariusz
Furia(lub PRO) - nie pamietam ;]
Kiedys gralismy w CSa i w klanie nei mowilismy po nickach tylko imionami i bylo na wejscie :
" Czesc Arek, Marcin, Damian ..."
i tak kazdy LOOOOL
Co do gry : WYMYSLAC !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:08, 11 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
To ma być w końcu strategia turowa, czy RPG?
Bo żeby dawać konkrety, trzeba wpierw to ustalić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Pon 20:56, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 20:17, 11 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
No strategia turowa wydaje sie ciekawsza
po pierwsze primo :
- przyciagniemy graczy "myślących" , którzy może zostaną an dłużej
po drugie primo :
- latwiej cos takiego napisac
po primo ultimo :
- RPG jest masa a strategii niewiele mamy większą szansę przebicia się
po secundo ultimo :
- do strategii latwiej obmyslec fabule i latwiej panowac nad przebiegiem gry 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:01, 11 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Przeglądałem stronki o Słowianach (i wam też to radzę) i mam parę pomysłów.
1. gracz sprawuje władzę nad rodziną(osadą)
2. odpowiednikiem koalicji jest "Ród" , którym rządzi Starszyzna(1 gracz), Rody mogą prowadzić dowolne głosowania (Wiece)
3. Gracz może przydzielić Ludność z osady do różnych prac (ilość miejsc pracy zależy od ilości odpowiednich budynków)
np:
mamy 2 doły z gliną i zatrudniamy tam max do 2 ludzi na dół (czyli max 4)
4. Linie rozwojowe (czy też drzewka).
np. budynek mieszkalny :
ziemianka(I) -> chata(II) ->dom(III)
5 ludzi -> 10 ludzi -> 15 ludzi
5. W osadzie można też wybudować Targ i na nim wystawiać nadmiar surowców(wystawianie automatyczne lub "rezerwowanie do handlu" przez właściciela osady)
6. Wojsko to zwykli ludzie. Z tym, że można ich przeszkolić do Wojów (lepsze skile)
7. Surowce, złoto, zmiany itd wszystko jest wprowadzane w turze następującej po akcji.
Coś jeszcze ??

Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:14, 11 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Do tej strategii można by było wpleść dodatkowo elementy religii i mitologii, żeby było ciekawiej.
Np. w zależności od czczonego bóstwa słowiańskiego, dane plemię zyskiwałoby modyfikatory( lepsze zdolności bojowe, plony, płodność itp.)
Poza tym w zależności od wybranego plemienia, a było ich [link widoczny dla zalogowanych], jednostki bojowe bądz niebojowe mogłyby mieć swoje unikalne cechy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Pon 22:29, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Pon 22:17, 11 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
No dobra
Tka przy okazji zajrzyjcie tu :
[link widoczny dla zalogowanych]
najlepiej 6 razy po 2 sekundy (kasa z reklamy mi leci)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:19, 11 Maj 2009 |
|
 |
|