Autor |
Wiadomość |
Nerrazzuri
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłomnice Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Jak to kasy ci leci?? xD
A co do gry to tak:
- może tak że ten co gra wciela się w kogoś i osiedla się w osadzie, następnie musi się ożenić, i potem robi jakieś prace lub wyalazki i np: dostaje awans na burmistrza lkub coś takiego ;/ hehehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:20, 12 Maj 2009 |
|
 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Nie burmisrza, tylko żupana albo władyka.
A wynalazków żadnych raczej nie było.
Nawet dwupolówki nie było i po wyjałowieniu ziemii trzeba było przenosić osadę.
Skoro mamy już wstępne założenia, to można by przejść do wyboru technologii, tworzenia dokumentacji.
No i zacząć coś robić. 
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Śro 12:35, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Wto 15:38, 12 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Na pewno xHTML, CSS, PHP, SQL i "cron"
Wszystkie skrypty robimy w obiektowym PHP tworząc oddzielne klasy w oddzielnych plikach
ew. jesli ktos nie zna obiektowego to robi strukturalnym i przesyla do kogos kto obiektowe zna i przerobi/poprawi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 16:14, 15 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Wydaje mi się, że podstawa to skonstruować dobrą bazę danych, na której gra się będzie opierała. Żeby to zrobić trzeba sprecyzować założenia, mieć konkretną wizję co do tego jak to będzie działało i wyglądało.
Napewno różne dane trzeba trzymać osobno więć dane użytkownika, osad, lokacji w różnych tabelach.
Poza tym już na początku można by pomyśleć o uprawnieniach użytkowników i zabezpieczeniach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Pią 17:01, 15 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pią 16:50, 15 Maj 2009 |
|
 |
Nerrazzuri
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłomnice Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
To tak a jeszcze regulamin i wogule. To tak na prawde to mamy tylko 20%/30% tej gry bo tylko tematyka i inne tam rzeczy :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:18, 15 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
No fabuła to tak naprawde połowa (Ale dla nas ta prostrza widzę :p )
Dobra to teraz spójrzcie na pierwszy post w temacie bo umieszczam tam bazę na próbę 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:36, 16 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Dobra to ja myślę że można już powoli dzielić się robotą, ale żebyście zaraz nie pytali "A co ja mam robić? A ja ?" no to proponuję żeby każdy sam napisał jaką stworzy klasę/funkcję i co w niej zawrze
Ja zrobię klasę "USER" a w niej :
logowanie, wylogowanie, pobieranie danych z bazy, wyświetlanie danych (wersja krótka i długa)
Ktoś musi zrobic :
- rejestracje & dodawanie pustej osady
- wyswietlanie danych osady
...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:24, 16 Maj 2009 |
|
 |
Nerrazzuri
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłomnice Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
no tak, ale do tego trzeba znać PHP itp. :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:59, 17 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
A nie znasz ??
To ja proponuję prywatne lekcje na gadu
Nauczę cię w 4 dni podstaw ;] do wprawy dojdziesz po 3 tygodniach pisania
Taki przyspieszony kurs.
Ale zawsze możesz poprostu sypać pomysłami (tylko lepszymi niź z tymi huliganami <lol2> ) xD
To może podzielmy się : kto co chce robić ?
opcje do wyboru (mozna kilka) :
- PHP
- JS
- PHP obiektowe (debugowanie i sklejanie)
- CSS
- Layout
- pakiety grafik (ikonki itd)
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja sam piszę się na debugowanie PHP i na pisanie PHP obiektowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:20, 17 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Ja mogę pomyśleć np. nad budynkami i rozbudową osady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:15, 17 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
To myśl bo ty tu mądre rzeczy pisałeś Zupełnie jakbyś coś o tym wiedział
(ja teraz tak "na boku" robie wlasną grę to mogę farę funkcji użyczyć 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:36, 17 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Na pewno musi być kuznia ,koszary, pola uprawne. Wokół osady będzie można zbudować gród obronny, zasieki itp.
W osadzie powinien być jakiś obiekt kultu np. świątynia(Swarożyca, Trygława, Świętowita), ołtarz ofiarny.
Tylko jakie te budynki będą mieć funkcje to już zależy od konstrukcji gry.
Jeśli chodzi o surowce to np. drewno, żywność, kamień, metal.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Nie 23:02, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 23:01, 17 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
TYP 1 :
budynek_ilosc * przelicznik = miejsca pracy;
Typ 2 (rozwiniecia poprzednich) :
budynek_ilosc * przelicznik = % bonusu do efektu pracy;
TYP 3 Specjalne :
daja okreslony bonus + udostepniaja do budowy kolejne z drzewka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:08, 18 Maj 2009 |
|
 |
Nerrazzuri
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłomnice Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Hmm...? Ja się dopiero uczę PHP , ale mogę popracować nad ikonkami , tylko dajcie mi parę pomysłów co ma być 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:01, 18 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Jeszcze np. w miarę rozwoju osady może zachodzić konieczność poszerzania pól uprawnych.
Za surowce mogą być odpowiedzialne budynki (obóz drwali, kamieniołomy, kopalnia metalu).
Jeśli chodzi o ikonki, to możesz spróbować zaprojektować przykładowe ikony budynków i surowców a forumowicze stwierdzą co o nich sądzą 
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Pon 23:42, 18 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Pon 23:30, 18 Maj 2009 |
|
 |
|