Autor |
Wiadomość |
Nerrazzuri
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kłomnice Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
ok postaram się jakoś pomóc w miarę wolnego czasu, i mojej mocy he he he xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:30, 19 Maj 2009 |
|
 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
@michals :
To moze zrobmy na tej zasadzie ze jest "obszar osady" i na 100 jednostkach zmiesci sie 100 budynkow, i mozna dokupic , badz zdobyc ziemie
Tak jest na RD chyba ze idziemy w nowe rozwiazania ??
KTO SIE NIE BOI AMBITNEGO PLANU ?? (o las rąk widzę :p )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 0:59, 20 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Z gier sieciowych grałem tylko w ogame, więc nie znam zbyt wielu rozwiązań.
Zapewne twoje założenia są słuszne.
Może zamiast kupowania lub zdobywania ziemii, zrobić rozbudowę osady na kolejny poziom?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Śro 9:57, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Śro 8:41, 20 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
A jak to widzisz technicznie ?
$lvl*przelicznik = $ziemia ??
to jest dobre!!!
i w Reddragonei sie kupowalo ziemie za zloto :/ po ki ?kwiatek? i OD KOGO bysmy mieli kupis w V wieku ??
moze rozbudowa osady kosztowalaby w DREWNIE ??
----------------------->
i tu kolejny punkt : surowce
- zloto
- drewno
- bron
- jedzenie
cos pominąłem ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez davorian89 dnia Śro 10:05, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 10:03, 20 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Tak, kupowanie ziemii to poroniony pomysł, skoro cały kraj zarośnięty borem.
A przelicznik, który proponujesz całkiem sensowny, po co to komplikować.
Jeśli chodzi o surowce, to jeszcze metal, z którego kowal produkuje broń i narzędzia dla mieszkańców osady.
Np. do rozbudowy osady drwali(w celu uzyskiwania większej ilości drewna) potrzeba by było metalu i odpowiedniego poziomu kuzni, żeby wyposażyć ich w narzędzia.
Rozbudowa kuzni pozwalała by również budować lepiej uzbrojone jednostki.
Jeśli zaś chodzi o jedzenie, myślę, że rozbudowa osady i wszelakich budynków zwiększałaby jego zużycie.
Więc konieczna by była rozbudowa pól uprawnych, oraz np. cechu myśliwych, zbieraczy.
Trzeba jeszcze w tym wszystkim znalezć miejsce do wykorzystania złota i pomyśleć o jakichś badaniach, które prowadzą do budowy doskonalszych budynków i jednostek.
Chociaż w tamtych czasach nie prowadzili żadnych badań, tylko pewnie biegali z toporkami ubrani w skóry(no może jakieś wyroby włókiennicze). 
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Śro 13:15, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Śro 13:00, 20 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
zlota ?? no np handel, zaplata dla robotnikow
//
ja dzisiaj wziąlem sie za PixelArt fajne to jest i moze postaram sie jakies budynki/elemnty do gry porobic
i grafikom tez mowie : WEZCIE SIE ZA PIXEL ART !! i pocwiczcie
to moje pierwsze PA :
[link widoczny dla zalogowanych]
PS. ?kwiatek? !! bo bez izometrii teraz juz robie Z izometria ;p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez davorian89 dnia Śro 23:59, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Śro 13:18, 20 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Można też wprowadzić możliwość składania ofiary z pewnej ilości jakiegoś surowca w świątyni. Wtedy było by losowe prawdopodobieństwo uzyskania jakichś profitów(np. większych ilości losowych surowców).
A warunkiem koniecznym zbudowania kopalni złota może być dostęp do gór(chyba się za bardzo rozpędziłem ).
Zanim coś się z tych pomysłów wyklaruje, to chyba pisać zaczniemy za pół roku. 
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Śro 22:29, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 22:27, 20 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
To ja proponuje zaczac
Zrobie hosting , strukturte katalogow, baze danych zaczne
i kazdy z nas dostanie konto do testowania gry wraz z mozliwoscia raportowania bledow
no i klase usera jzu mam to powinno sprawnei pojsc :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 23:58, 20 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Gracz zaczyna z jedną osadą i podstawową ilością pewnych surowców. Wydobycie surowców jest losowane w oparciu o jakiś przelicznik przy zakładaniu osady.
Początkowo produkowane jest drewno i żywność.
Wstępne założenia odnośnie budynków tak sobie obmyśliłem.
POŻYWIENIE
POLA UPRAWNE - obszar ziemii przeznaczony pod uprawę roślin, dostarcza żywności.
Rozbudowa do 3 poziomu wymaga jedynie drewna, pózniej równierz kamienia.
OBÓZ MYŚLIWYCH -zatrudnia myśliwych, którzy uczestniczą w polowaniach w celu pozyskania miesa, czyli żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.
SUROWCE
OBÓZ DRWALI - zatrudnia drwali, którzy ścinają drzewa i dostarczają drewna dla osady.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.
KAMIENIOŁOM - kopalnia odkrywkowa dostarczająca kamienia.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa do 2 poziomu wymaga drewna, od 3 poziomu również kamienia. Aby rozwinąć do 4 poziomu, konieczne jest wybudowanie kuzni, dalsza rozbudowa wymaga również metalu.
KOPALNIA METALU - służy do wydobycia metalu.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Warunkiem koniecznym do budowy jest kuznia. Rozbudowa do 3 poziomu w oparciu o drewno i kamień, pózniej również o metal.
KOPALNIA ZŁOTA -służy do wydobycia złota.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Do budowy wymagana kuznia, kamieniołomy i kopalnia metalu.
Rozbudowa w oparciu o drewno, kamień i metal.
RELIGIA
ŚWIĄTYNIA - budowla przeznaczona do celów religijnych. W zależności od wybranego przez gracza plemienia byłaby to świątynia konkretnego bóstwa. Można też wprowadzić możliwość budowy świątyń dla kilku bóstw.
Rozbudowa w oparciu o drewno i kamień, pózniej również o złoto. Możliwość zbudowania ołtarza ofiarnego do składania ofiar ze złota lub żywności.
W zależności od czczonego bóstwa może dawać różne profity np. Czarnogłów - bóg wojny, Żywie - bóg życia, Nyja - bóg ciemności, śmierci.
PRZEMYSŁ
KUZNIA - budynek przeznaczony do prac kowalskich.
Przyspiesza produkcję w mieście.
Posiadanie jej jest konieczne do budowy 4 poziomu obozu drwali, 4 poziomu obozu myśliwych, 4 poziomu kamieniołomu, 1 poziomu kopalni metalu, 1 poziomu kasty wojów, 1 poziomu kopalni złota. Posiadanie kuzni i kasty wojów umożliwia budowę stajni.
Rozbudowa do 3 poziomu wymaga drewna i kamienia, wyżej również metalu.
ROZBUDOWA OSADY - zwiększa zasięg osady i pozwala na dalszy jej rozwój.
Rozbudowa w oparciu o drewno i kamień.
WOJSKO/OBRONA
KASTA WOJÓW - obiekt przeznaczony dla wyszkolenia i pomieszczenia wojska.
Rozbudowa w oparciu o podstawowe surowce. Dodatkowo każda jednostka pobierałaby żołd(złoto) i zużywała żywność. Jednostki gracza mogą po wygranej walce zyskiwać doświadczenie i zwiększać swoje zdolności bojowe.
Do budowy potrzebna kuznia. Posiadanie kasty wojów i kuzni umożliwia budowę stajni.
STAJNIA - budynek, w którym trzyma się konie.
Utrzymanie wymaga dostarczania żywności.
Rozbudowa w oparciu o podstawowe surowce. Warunkiem koniecznym jest posiadanie kasty wojów, pozwala wtedy na rekrutację jednostek konnych.
Poza tym za drewno i kamień można wybudować wokół osady gród obronny, a za drewno zasieki.
Są to narazie wstępne założenia, więc mogą być błędne.
W najbliższym czasie spróbuję dopracować szczegóły techniczne i np. jednostki.
Będę wdzięczny za wszelkie uwagi wnoszące coś do sedna sprawy. 
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez michals9 dnia Pią 22:04, 22 Maj 2009, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Pią 18:40, 22 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Jednostki gracza mogą po wygranej walce zyskiwać doświadczenie i zwiększać swoje zdolności bojowe.
Moze by tak zrobic "klasę drużyny" czy cos takiego - tak jak na RD jest Zolnierz->Elita 1->elita 2
tylko ze tam jest jedno wojsko ogolnie :d
Co do mechaniki i bazy danych : moze kazdy produkowany oddzial bedzie dodawany do bazy np: "army" i wtedy w grze bedzie dostepna opcja "przegrupowanie" i "atak falowy" ;] ambitnie kurcze 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:50, 22 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Ja proponuję żebyś zebrał to co mamy i zapisal jako PLAN w .txt :p
bo pozniej cos sie nam popaprze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:52, 22 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Nom, trzeba dokumentować na bierząco.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:08, 23 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Dobra Michals to ja proponuje zebys to zebral, spisal i zalozyl obok nowy temat "Gra forumowiczów - projekt" i w nim zapisz ten plan i jak cos to go tam uaktualniaj // a ten teamt bedzie tylko do wysuwania pomyslow 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 11:26, 23 Maj 2009 |
|
 |
michals9
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Ok w przypływie wolnego czasu to zrobię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:27, 24 Maj 2009 |
|
 |
davorian89
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rypin Płeć: Mężczyzna
|
|
|
|
Ok
mamy temat z projektem fabuły
teraz proponuję zacząć pracę nad kodem
Zaloże nowy temat w dziale GRY BMMO zeby nikt z poza DCSu nie widział kodu i tam będziemy zamieszczac cos typu :
 |  |
#klasa logująca
// dostarczone dane "login" i "pass" z formularza są sprawdzane w bazie danych, jeśli user istnieje
// to zmieniamy mu status na "online" itd... w komentarzy opis dzialania
link do zródła(podawajcie linki zewnetrzne bo jak ja wstawie swoja klase USER.php to zajmie z 300 linii moze)
|
zakumali ?? I piszcie nawet po pare słów czy znaków , a nie wszystko na raz bo poź nije sie okaże ze przez tydzien wszyscy robili to samo :p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez davorian89 dnia Śro 18:34, 27 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 18:24, 27 Maj 2009 |
|
 |
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|